Låång dag

Idag har de varit en väldigt låång dag och jag har en minst lika lång dag framför mig imogron!
Nu ikväll har vi firat min pappa som fyller 50, lite i förtid, med farfar och pappas syster med familj. Trevligt, Trevligt. Sista gången som jag träffade dom innan jag åker. De känns som om de är de ända man gör nu innan man åker, träffar folk för sista gången..
Imorgon är de sista dagen hemma i Sverige innan jag åker!! Helt galet, jag kan inte förstå de. Då blir de att packa de sista och fixa med de sista innan jag ska försöka sova några få timmar innan jag ska upp för att åka till flygplatsen, Landvetter.

Nä nu måste jag gå hem och sova!

Kram, Caroline

Kommentarer
Postat av: Sara

nej, men både syrran och brorsans flickvän har hästar :)

2010-01-09 @ 23:40:08
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0