Lunch och nap time

Lilla flicka har sin nap igen. Och jag har precis ätit min lunch, sallad;D
Idag på förmiddagen så har städerskan och hennes ersättare varit här, eftersom hon är gravid och ska vara ledig snart. Så nu är huset rent och fräscht!

Idag fyller min värdpappa år! Så idag på morgonen gick jag upp tidigare för att hjälpa honom att få iväg baren till skolan. Han fick också några kort och små grejer. Ikväll så ska vi ut och äta, och sen väntar jag på ett paket som skulle komma idag från min värdmamma som också är till honom.
Från mig fick han bara ett kort där jag hade skrivit en hälsning och att han kan gå ut och äta middag med min värdmamma någon annan gång eftersom hon inte kan vara med ikväll, så kan jag stanna hemma och ta hand om barnen på en av mina lediga kvällar.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0