Odette har åkt

Kom nyss hem från flygplatsen tillsammans med hela familjen efter att ha lämnat Odette, så nu är jag on my one.
De va ganska så sorligt att lämna henne där. Hon har ju bott med familjen i 2 hela år och inte varit hemma en enda gång så detta har ju typ varit hennes familj. Alla var ledsna och de är en tryckt stämning i hela huset nu också, barnen sitter och leker tyst de va till och med som om lilla S förstod för hon har varit jätte lugn och tyst. 
Jag kommer i alla fall sakna henne och nästa vecka när jag är själv kommer bli TUFF. För barnen både barnen och jag kommer sakna henne!
Hoppas bara att hennes lååånga resa hem går bra, hon ska flyga Philly-Wasington(6 timmar där) Wasington-Frankfurt(11timmar där) och sen äntligen sista flyresan Frankfurt-Cape town.  Vilket landar på runt 40timmars resa!! Och tidsskillnad och en massa sånt också..

Men jag tackar i alla fall för en underbar vecka med Odette och alla underbara tips och saker som jag har fått av henne!
Lilla S och Odette!


Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0