Only one week to go!!

Om en vecka så har jag börjat min resa till NYC och USA!!!!
Fast jag har inte kommit så mycket längre än till Göteborgs flygplats, landvetter där jag har ceckat in och väntar på mitt plan som går kl 11 därifrån till Dusseldorf och vid 12.10 så går nästa plan vidare till New York!
De är en väldigt sabbt mällandlanding så jag funderar på hur de ska gå:S Jag har ju aldrig mellanlandat innan....

Idag ska jag ner på stan och fixa lite ärenden först sen ska jag äta lunch med Mailn på Coretto, like good old times;) Sen ska jag fixa lite till på stan för att sedan gå och fika med Kenan vid halv tre... Vilket betyder att de blir en heldag på stan för mig idag. 

Kram, Caroline 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0