Packning!

Yes de är vad jag har hållt på med idag, eller inte riktigt hela dagen men nästan. Jag har nästan fyllt den stora väskan som jag fick i julklapp med en massa saker och sedan vägde jag den och den vägde bara 15kg!! Så jag lär nog kunna fylla denn lite till innan jag når maxvikten på 23kg.
Jag har också rensat och valt bland mina smycken som jag ska ha med mig.

Jag har bara haft ett lite avbrott och de va när jag va på stan och åt lunch med Kerstin och Josse, sista gången jag träffade dom innan jag åker:( Dock fick jag reda på att Josse ska till USA i sommar med sin familj och att dom ska bila från NY ner till North Carolina någonstans...vilket betyder att dom ska åka förbi Philadelphia!!! Så förhoppningsvis så kommer jag få träffa dom då:D

Nä nu ska jag packa lite till innan jag ska hitta på något att äta och sedan gå bort till pappa för att umgås lite ikväll.

Kram, Caroline 

Kommentarer
Postat av: Sara

hur många resväskor ska du ha med dig? :)



Sv: jaa, det hoppas jag med. Vill verkligen inte bl bli sjuk. Jag får alltid så ont i öronen varje gång jag flyger. Alltså, megaont och tappar oftast hörseln också. Och jag brukar alltid ha med mig nässpray, massa tuggummi osv.men det hjälper inte så jättemkt :( haha ja, jag dricker också en massa te. hoppas det hjälper!

2010-01-08 @ 17:42:04
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0