Philadelpia!

Alldels strax ska jag upp och äta något innan jag ska ta bilen SJÄLV och köra till tågstationen där jag ska möta upp min Local cordinator och lite andra au-pairer för att sedan åka in till Philadelphia och gå på ett museum och sedan ut och äta någonstans. Museet som vi ska handlar om människan och dess kropp. Och de är döda människor som dom har plastat in och nu ställer ut. Jag vet de låter helt sjukt men jag tror att de är ganska så häftigt och dom som ställer ut har tydligen åkt världen över med utställningen är väldigt kända pga. av detta. Här är en länk till deras hemsida om ni vill kolla in vad de är.

Nu måste jag gå hör av mig när jag kommer hem igen!

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0