Sista inlägget på Svenskmark!

Ja shit vad denna lagen har gått i ett och nu är jag äntligen klar med allt!
Väskorna och allt som ska med står i hallen och väntar så när jag ska upp vid kvart i fyra så är de bara att bära ner dom och in i bilen. Och ja ni läste rätt när de står fyra!! För vi eller min pappa och jag satt och klurade lite och tittade på e biljetten och då ser vi att sts har strukit över fel tid!! Så tiden 11.05 som vi har trott är avgångstiden och även sts har bekräftat i ett mail är i själva verket landningstiden i Dusseldorf!!!! Jag höll på att få total panik på allt och alla innan de var löst men när pappa hade kollat på landvetters avgångar så sätmmer de att planet i så fall skulle gå 9.30 då jag hade tänkt Checka in... Så nu får vi åka mycket tidigare och hoppas på att de stämmer, men de gör de säger pappa men de finns ju ingen att ringa och kolla de med på en söndag...

Dagen idag har ägnats åt att titta på hockey(Eriks match), varit ute och gått med Angelica, packning och avsked. Nu ikväll så har de varit en massa folk här och sagt hejdå så vi har bjudit på lite fika och pratat:D och jag fick lite grejer också- Bokstäver som bildar LOVE från bildstål, en schal, ett jättefint plakat från lönberg med bilder och texter från var och en av i familen och sen en Alemnacka för 2010 med bilder från året som ahr gått med mig och mina vänner från Oliver och Hampus!! Jättefin va den, blev faktiskt lite chocka över den.. Tack så hemskt alla mycket!

Nä nu måste jag slänga iväg ett mail till Natasha innan jag ska försöka sova en blund. Och lycka till alla som åker imorgon!!!

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0