Sista kvällen i NYC!

Ikväll är de sista kvällen här i New York City, eller de är typ bara natten kvar men ändå;)
Idag har vi blivit klara med allt och fått alla viktiga papper inför året, så nu ska vi vara redo för allt som ska hända under året!
Nu på kvällen åkte en av mina rumskompiar till sin familj så Caren och jag var ute och gick och kollade lite här runt om kring. Vi var och kollade lite vid Maddison sqare garden men man kunde inte komma in ikväll för de va en NHL match idag! Och sen gick vi till5th avenue och gick in i den stora toys a rus(vet inte hur de stavas) affären med ett parisehjul innuti! och en massa leksaker på tre våningar:D man blir som ett litet barn igen jag lovar!
Nu har jag packat och är redo för imogon för vid 11.00(kl5 svensktid) så kommer Natasha och Clive och hämtar mig, så snälla tänk på mig där hemma gör jag kommer vara så frunknasvärt nervös!!!

Och en sakt till imorgon fyller min pappa 50år och jag vet inte om jag hinner skriva något imogon.. Men ett stort grattis till min kära pappa på 50 års dagen i alla fall!!

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0