Skype med pappa

Jag har preicis skypat med pappa, vi pratade i nästan en timme! Jag har ju inte pratat med honnom sedan jag åkte hemmifrån...
Idag har de varit en kortis dag, little gym med S i dag på morgonen och sen när hon hade sin nap så åkte jag och min värdmamma till Socila Security kontoret för att försöka fixa mitt card. Vi fick vänta i nästan en timme och sedan var de äntligen våran tur och sen fick vi de fixat av en otrevligt och otroligt seg kille. Men nu ska de i alla fall komma hem skickat hit innom två veckor så sen kan jag fixa mitt bankkonto också.
När vi kom hem så slutade jag och nu är jag ledig för kvällen.

Ikväll ska så kommer Jennifer och plockar upp mig vid typ halv sju:D Vi ska ut och äta någonstan och sedan kolla i några affärer eller något. Men vi ska i alla fall träffas vilket ska bli kul, efter att typ ha prata på mail i nästan 3 månader!

Nu måste jag gå och äta något för jag har bara ätit frukost idag..

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0