Snöoväder

Idag eller redan igår så har vi haft världens snöfall! De har typ snöat konstant i nästan ett dyng nu och de är liksom inga små snöflingor utan jätte stora sådan som singlar ner från skyn. 
Undrar hur mycket snö de kommer komma innan de slutar, nu har de kommit ungefär en decemeter sen igår..

Idag ska jag börja rensa min gardrob och tvätta allt som behövs innan jag åker eftersom jag har tvätt tid idag mellna 12-17. Senare i veckan hade jag tänkt att jag skulle försöka gå runt i kläder som jag inte ska ha med mig,  får vell se hur de går men jag ska i alla fall försöka;)
Och sen ikväll ska jag gå på bio med hela familjen, och vi knaske ska gå ut och äta också innan, mysigt!

Min kläder och tvätten kallar!

Kram, Caroline 

Kommentarer
Postat av: Sara

ja precis. så svårt kan det väl ändå inte vara att he upp en klocka? :o

2010-01-06 @ 10:53:42
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0