Söndag och stor minddag!

Förlåt för att jag inte uppdaterad mer igår men blogg.se var helt cp för jag hade skrivt värsta långa inlägget och sen bara försvann de två gåner så jag fick lite damp och sket i de, men nu testar vi ingen;)

Igår va de lååång dag! Basket på föriddagen, skype med mamma vid lunch, lek med barnen på baksidan, film, kina mat med fourtin cooki(stavning) och film med Odette och en av hennes vänner:D Så jag kom inte isäng förens vid tre någon gång... Och vi sju drog de igång i huset med alla barnen som sprang runt för L hade två kompisar som sovitöver och N en kompis så de va fullt hus med sex ungar och en hund!

Idag så ska familjen ha en middag med en massa vänner som kommer  hit! ska bli trevligt:d

Nu ska jag ut och köra med min värdmamma för första gånen:D

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0