Sovmorgon imorgon!

Imorgon har jag en låång sovmorgon! Jag börjar inte förens kl12, och båda mina världförlädrar är lediga från jobbet imorgon, men dom har en massa ärende som dom ska fixa så dom kommer att var borta till och från hela dagen men ändå, skönt.
Jag funderar på om jag ska gå ut och gå en runda innan jag börjar jobba imorgon, medans de är ljust. Så man får lite motion! För jag kan ju inte påstå att jag har tränat något sedan jag kom hit.. om man inte räknar att springa efter barnen när man är ute och leker med dom;)

Mötet är gick bra och nu har jag allt lite klarare inför veckan..

Nä nu ska jag sova, tidigt idag ingen- men de är nog nyttigt för min förkylning för jag är på bättringsvägen!

Goodnight, Caroline

Kommentarer
Postat av: Tadanosuke1

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-04-24 @ 08:59:46
URL: http://tadanosuke1.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0