Trött!

Gud jag är helt slut!!
Idag har jag klarat av hela dagen men barnen själv! De gick jätte bra med lilla S och hon fick inga utbrott alls under hela dagen men ända vi har gjort är målat, förlagt och målat igen med undantag av att vi var ute och gungade en stund.. När N och L kom hem blev de lika mycket kaos i min hjärna idag som de blev igår men de gick bättre ändå på något sätt och jag lyckades tvinga S att titta på en Mickey Mouse just då också vilket gjorde de hela mycket lättare!
Direkt efter att jag hade slutat jobba så tog jag bilen för att först kör och tanka och sedan vidare till Jennifer. Jag hade laddat GPSen för att hitta till Jennifer för till bensinstationen skulle jag ju hitta, trodde jag! Men de gjorde jag inte alls, jag villade bort mig totalt bland alla villa kvarteren här runt omkring, alla husen ser ju lika dana ut. De hela slutade med att jag fick sätta på GPSen på hem och sen började jag om och då hittade jag direkt! Att hitta till Jennifer gick bra de också med hjälp av GPSen, fast den visade fel hus..
Jennifer och jag var på ett mall i närheten av henne och sedan var vi och åt på ett diner i Paoli. Vi skulle ha träffat två andra au-pairer också men de blev inte så eftersom dom båda blev tvungna att jobba sent, så vi får göra de någon annan dag!
Imorgon jobbar jag samma tid som idag och de ska gå ännu bättre än idag! S har uppvisning med sitt little gym som om jag har tur så slipper jag måla och förlägga imorgon för de har jag gjort tillräckligt av idag tycker jag. Sen måste jag åka och köpa något till min värd pappa imorgon också!

Kram, Caroline

P.s Idag så singlade de små vita snöflingor ner från skyn.. Och Jennifer sa att de kanske skulle komma mer snö till helgen!! JAG VILL INTE!


Kommentarer
Postat av: Timtilde

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-08-05 @ 15:26:39
URL: http://timtilde.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0