Varit ute och ätit med Jennifer!

Kom precis hem efter att ha varit ute och ätit på ett diner med Jennifer! Vilket var jättetrevligt dels pga de trevliga sällskapet och dels för att få prata svenska även om de kändes jätte konstigt och man blandar in lite engelska ord här och var i språket, men ändå! De måste göras om och nästa gång så är de jag som får köra bort till Malvern(ca20min bort) för att hämta upp henne och hitta på något roligt att göra!

Innan ikväll pratade jag också med min mamma på skype, så de har varit mycket svenska prat idag!

Imorgon får jag min första lön här borta och jag har dessutom varit hos familjen i en vecka! Tiden springer verkligen iväg här...

Dags för att sova, har precis preparerat mig med alla piller och en stor kopp te så de ska nog gå bra;P
Godnatt
Caroline 


Kommentarer
Postat av: Kjetilkornelia

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-03-30 @ 17:28:50
URL: http://kjetilkornelia.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0