Fredag!

De är redan fredag och jag funderar på vadf**n denna veckan tog vägen?? Okej jag jobbade inte måndag men ändå, de är ju bara en dag mindre. Och de har dessutom varit en tuff vecka pga jag var ledig 5 dagar med mamma och Erik, de regnade 2 dagar så man blev fast i huset.. och sen har vi haft lite diskussioner här hemma i huset denna veckan också. Men jag tror att dom fattade vad jag hade och säga i alla fall och att jag faktiskt hade rätt.. hoppas de i alla fall.
Så helgen då, jag jobbar imorgon kväll också av någon dum anledning så jag är ju inte ledig hela helgen men nästan i alla fall. Ikväll så ska jag hem till Elin på bbq så de ska bli trevligt:) Imorgon på dagen vet jag inte vad vi hittar på men på söndag så ska jag i alla fall in till city med tjejerna. Vilket var längesedan nu så de ska bli trevligt!

Jag vet att jag inte har fått upp några bilder från när mamma och Erik varit här denna vecka som jag lovat.. och jag har dåligt samvete för de men denna veckan har varit jobbig som sagt och jag ska försöka fixa med de så fort jag kan!

Nu väntar duschen!

Kram, Caroline


Kommentarer
Postat av: Sara

hej! jaa precis! jag flyttar dit på söndag :) så om du har lust får du gärna visa mig runt och sånt till veckan :) hade varit skoj!

2010-07-17 @ 02:28:42
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Gaaah, men fy vad jag är trött nu efter igårkväll och idag alltsåå.. fyyy. hahaha.



Ser att Sara tagit kontakt med dig iaf, nu får du visa henne alla underbarheter i vårat område ;) hihi.

2010-07-17 @ 19:42:17
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0