Imorgon kommer Mamma och Erik!

JAAA imorgon kommer jag att få träffa Mamma och Erik!! Helt sjukt jag har inte träffat dom på nästan 6 månader nu.. De går liksom inte att förstå att man inte har träffat sin mamma på 6 månader och att man imorgon vid denna tiden är tillsammans igen!
Imorgon när jag åker och hämtar min värdmamma på tågstationen så kommer vi bara att byta så jag åker in till city och hon åker hem med bilen. På tal om bilen, så kom mina värdföräldar hem med två nya bilar i fredags och hade sålt dom andra två! Så nu har vi två sprillans nya bilar, när man kör vanen så känns de som att köra en buss eller något! Den känns jätte stor!

Men tillbaka till ämnet igen, när jag kommer in till city så ska jag gå till hotellet, Pennsylvania hotell. Eftersom dom förmodligen kommer komma dit före mig eller så får dom gå tillbaka och möta mig där om dom nu får för sig att gå någonstans.. Jag ska bo med dom på hotellet ända till och med Söndag tror jag att de va, kan ha varit måndag också. Ska i alla fall bli jätte kul att få turista runt i city med mamma och Erik och få vara ledig från barnen ett tag och inte behöva bo här hemma, haha :P

Nu borde jag verkligen packa och göra allt klart så jag bara kan ta väskan när jag ska hämta mm värdmamma! Och jag borde duscha också men de får jag nog göra imorgon..

Godnatt, Caroline
P.s Idag har de varit HOT! Dom sa till och med på radion att dom tyckte att man skulle stanna inne. Klockan 7 imorse va de 29 grader runt lunch va de över 42 grader och nu är de 35 garder!! Helt sinnes sjukt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får några riktiga toppendagar tillsammans med mamma och Erik! Kram från Maria

2010-07-07 @ 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0