Jag lever fortfarnde..

Nu är jag "hemma" igen efter att ha haft 6 bra dagar med min mamma och lillebror. Jag hade med mig datorn när jag var med dem på hotellen men internet uppkopplingen fungerade inte på de första hotellet och sen kännde jag inte att jag ville sitta överdrivet mycker vid datron heller när jag väl hade tid med dem. Men vi har i alla fall haft de bra och tiden har gått alldes för fort också! Imorgon så är de tillbaka tillverkligheten som gäller för mig, får vell se hur de går.. men de känns tufft just nu.

Skriver mer om tiden som vi har haft och vad vi har gjort och ska även försöka få in lite bilder imorgon!

Godnatt, Caroline
P.s i går va de 6 månader sedan jag kom till usa! Alltså halvtid!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter underbart hörru :D

2010-07-13 @ 08:38:08
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Haha, näe den har jag inte sett.. fram tills igår hade jag bara sett den första så ;)

2010-07-14 @ 08:47:32
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0