Jobbig dag

Nu har de regnat och varit pissigt grått väder här i två dagar och de gör mig helt galen, jag behöver solen och bra väder så jag kan vara ute med barnen när jag jobbar!! Eftersom inte någon av mina tre värdbarn går på något camp så måste jag hålla dom sysselsatta hela dagarna. Och när de då regnar så är de lite extra jobbigt för vi kan inte bara stanna i huset hela dagen för då kryper dom på väggarna och jag blir helt galen!
Idag tog jag dom i alla fall till bibloteket och kollade på en musik show för barn men de va ju bara en timme och sen har vi varit hemma hela tiden. Men även om vi kom ut en liten stund där på förmiddagen så höll jag på att bil helt galen!
Så just nu ber jag för att de ska bli fint väder imorgon så vi kan åka till en park eller bara vara ute!



Jag jobbar på att få in ett inlägg om onsdag och torsdag förra veckan med mamma och erik och hoppas att jag kan komma upp ikväll!

Kram, Caroline

 

Kommentarer
Postat av: Sara

hej! bor du i new rochelle? :) jag pratar nämligen med en familj därifrån

2010-07-16 @ 21:17:33
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0