Oooonsdag

Yes nu har halva veckan gått så nu går de bara neråt till helgen!!
Idag har de varit riktigit skönt väder här och inte alls kvaft för första gången på över en månad typ! De var liksom varmt med lite vind och ingen luftfuktighet, kändes jätte konstigt när man gick utanför dörren, haha och de är så de är i Sverige typ hela tiden fast lite kallare kanske.. Och ändå var jag inte ute så mycket idag när jag jobbade. Utan idag tog jag barnen till en inomhus "lekpark" som ligger en liten bit här ifrån. De va kul för barnen som fick leka som galningar i några timmar men de  va dock lite jobbigt för mig eftersom de kändes som om jag var tvungen att ha fullkoll på var dom var exakt varje sekund. Eftersom deras mormor var med och de kändes lite som om de ville att hon skulle med bara för att hon skulle kolla in om jag klarade av att ha dom alla tre själv. Och sedan berätta de för min värdförädlar, men jag vet inte.. hoppas jag gjorde bra i från mig i så fall.

På eftermiddagen så satt jag ute i solen lite och njöt och sedan på kvällen så åkte jag till Lord and Taylor för att försöka hitta något att ha på mig på fredag, då vi ska ut och fira karen, en au-pair, och vi ska åka limousin. Gick omkring i en timme och kollade men jag kunde verkligen inte hitta något som jag tyckte passade- tycker de är så himla svårt att vet vad man ska klä sig i överhuvudtaget när man går ut här borta... Så jag gick tomhänt ifrån affären och åkte till Starbucks i stället för att dricka kaffe med Emma och två andra au-pairer. De blev mycket prat och trevligt va de också.
Men jag har fortfarande mitt problem med vad jag ska ha på mig!!?? Och nu när jag kom hem så kommer min värdpappa och frågar om jag kan jobba på lördag morgon också. Innan sa dom ju att jag skulle jobba någon timme på kvällen och sen igår sa dom att jag inte skulle jobba alls.. Nu får dom ju ta och bestämma sig!! Men jag sa till han att jag inte kunde jobba på morgonen om han inte vill ha mig bakfull och trött..och då blev han typ sur men han får faktiskt skylla sig själv när dom inte kan bestämma sig!

Jag har ett problem till också E fyller 3 år imorgon och jag har inte köpt något till henne!! Min plan va att jag skulle ge henne, hennes present på lördag när dom skulle ha lite kalas för henne med vännerna och sånt men jag vet inte de känns jätte dumt nu när jag inte har något alls till henen inför imorgon. Funderar starkt på att sätta mig och rita ett kort till henne nu eller något..

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0