5 Månader!

(Skrev detta innan idag vid lunch men glömmde publisera de, så jag publiserar de nu även om klockan har gått över till den 12 juni nu.)
 

Japp idag är har jag varit här i staterna i hela 5 månader!! Helt sjukt de är nästan halva året som jag ska vara här om jag inte förlänger min tid här i usa.. Vilket tydligen är dags att börja fundera på för när man har varit här i 6 månader så skickar dom ut papprerna med om man vill förlänga i samma familj eller byta familj eller så klart åka hem till sitt hemland igen. Så jag har lite att tänka på om detta ryktet med att papprerna om de kommer så tidigt stämmer.

Idag är de fredag och de blir helg igen vilket är väldigt skönt eftersom de känns som om denna veckan har varit jätte lång och seg. Idag är de dessutom bättre väder så vi har fått se solen lite och värmen steg också lite:)
Fattar inte hur jag ska kunna komma tillbaka till regninga Växjö igen när jag inte ens klarar knappt två dagar av regn här utan att bli helt deppig.. 

Kram, Caroline 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0