Bloggtorka

Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har verkligen inte haft någon lust alls med att skriva denna veckan och de blir bara så dåligt om man bara skriver för skrivandets skull.. Så jag lät er vänta i stället. Denna veckan har varit jätte tuff av någon anledning. E har varit sjuk i går och idag så de har säkert bidragit till att de kännt tufft...
Idag så har de regnat, lika som igår, vilket har betydigt inne dagar vilket inte gjorde så mycket när e var sjuk. Men jag bilr så jäkla trött när de är sånt här äckleväder, jag har vant mig alldes för mycket vid de fina vädret dom vi har haft här så länge nu, och vill ha tillbaka de nu!! Men de verkar som om jag får vänta för enligt prognoserna så ska de bara bli lite tillfälligt bättre imorgon och sedan så ska de bli sämmre igen:(

För övrigt så har jag klickat hem en Nikon D3000 idag så för hoppningsvis så kommer den hem till mig på måndag eller tidag :D:D

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0