En månad tills mamma och erik kommer

Idag är de en exakt en månad tills mamma och erik kommer:D De ska bli så himmla skönt när dom kommer för då ska jag bo med dom inne i city onsdag- måndag vilket ger mig ett brake från allt "här hemma", bara slippa jobba också är ju hur värt mycket och att man sedan också får träffa mamma och erik är ju inte helt fel!

Idag är de måndag igen och de känns skönt att ha klarat av första jobbdagen efter helgen för de alltid den som är den tyngsta. Så nu räknar vi bara ner till helgen igen!;)
E och jag bakade muffins idag dock från sådan färdig blandad mix som man bara tillsätter vatten och olija.. men jag hade faktiskt tänkt att göra kladdkaka med henne men dom hade ju inte ens vanligt socker utan bara sötningsmedel här hemma så då fick de bli från påse istället. Sedan var vi på biblioteket en sväng också innan lunchen och napen. På eftermiddagen var jag med alla tre flickorna i parken jättelänge och idag är de nästan lite "svalt" ute.. haha de är inte kvaft och 24grader varmt! Man har ju vant sig vid att man ska vara på gränsen till kokningspunkten hela tiden.
Nu sedan jag har slutat så har jag skypat med mamma och planerat lite in för de att dom kommer och även kollat upp lite andra saker tills dess. Kan lugnt säga att de är en av mina ljuspunker i livet här borta för tillfället!

Nu ska jag dra en sväng till gymmet!
Kram,Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0