Förlåt..

Förlåt, förlåt för min dåliga uppdatering! Jag har inte heller någon bra anledning till att jag inte har uppdaterat mer än att jag har vart lat och väldigt trött efter den intensiva helgen.
Helgen spenderades till största del med Josse och hennes föräldrar i city. Förutom lördagskvällen då jag jobbade i ett kokande hus utan ac där grannarna hade fest med jättehög musik så ingen av barnen sov när föräldrarna kom hem vid 11.30. Vilket var väldigt jobbigt då jag själv va så trött så jag knappt orkade hålla ögonen öppna.
Söndagen spenderades på ett lite ovanligt sätt nämligen på en cykel in i city! Vi hyrde cyklar och cyklade runt hela Manhattan och över Brooklyn bridge vilket är ungefär 4,5mil. Och jag kan ju tala om att de känns som jätte, jättelångt för en som inte har cyklat över huvudtaget på 5 månader, behöver jag ens säga att jag hade ont i rumpan efteråt?

När måndagen kom och veckan började var jag jättetrött och hade fått alldeles för lite sömn under helgen. Men jag gav mig ändå på att gå till gymmet på kvällen men Emma och jag han inte mycket mer än att börja träna innan vi fick sms från några andra tjejer som frågade om vi ville komma och spela fotboll. Och eftersom vi var så opeppade på gymmet så drog vi på de istället. Och hör och häpna Caroline tyckte de va kul!?
Tisdagen gick fort och på kvällen va de dags för city och tjejernas basket i Madison Square garden!! Väldigt ku ltycker jag dock va de inte så mycket folk eftersom de va tjejerna men de va en kul och väldigt jämn match och nu har man ju varit inne i arenan också;)

Idag onsdag har de vart jätte kvaft och varmt ända fram till nu på kvällen. Men vi har ändå spenderat sörre delen av dagen ute och lekt. J skulle på playdate idag, som hon har varit på hela denna veckan, men idag så tänkte jag att vi kunde gå dit för de tar ungefär 10 min att gå och är knappt 1km. Men så fort jag sa de så skrek hon rakt ut och tyckte att jag var knäpp. De hela slutade med att jag fick ta fram den lite större vagnen som J kan sitta/stå där bak på medans E åker där fram för annars vägrade hon och jag tänker då inte ta bilen för en så kort väg! Så de blev tungt som tusan för mig även om jag tvingade J att gå i den uppförsbacken som är, men hon klagade som bara den. Får vell se de som en bra träning. Och de tog inte mycket längre än 10 min med dom båda i vangen.
l eftermiddags så skypade jag med mamma och Erik var trevligt som vanligt:) inte så långt kvar tills dom kommer nu:DD
Nu på kvällen så har jag sorterat lite papper och plockat i mitt rum eftersom jag ska flytta ner i mitt nya rum nu när källaren är klar. Tror att de bli imorgon eller til helgen! Senare på kvällen har jag också varit ute och ätit glass med Emma och lekt en sväng i parken, som om vi inte får nog av de på dagarna.. :P

Klockan är kvart i 11 och jag ska läsa en kort stund och sedan släcka tidigt så jag får mycket sömn inatt!
Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0