Fredag!!

Idag är fredag och helgen har precis börjat för min skull! Denna fredag är dessutom lite speciell för att just nu så har Josse och hennes familj förmodligen landat i soliga härliga New York! Yes i helgen kommer jag att få träffa Josse vilket jag inte har gjort på över 5 månader!! Så de ska bli jätte roligt att få träffas igen och spendra lite tid inne i city med henne:D

 
Ikväll så blir de movienight..:D

Sen på Lördag kväll så ska jag faktiskt jobba kväll vilket känns lite tungt men de får jag vell ställa upp på nu när jag har jobbat så lite i veckan och dom vill gå ut och äta med min värdmammas föräldar..
Så då ska jag faktiskt försöka uppdatera med lite bilder och sånt på en lördag för ovanlighetens skull

Kram, Caroline

P.s Hettan är tillbaka till New York efter nästan två veckors frånvarnde med bara sådär 20-25 grader, och jag gillar de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0