Godkväll

Nu är de kväll igen och jag borde gå och lägga mig eftersom jag vet att de kommer ta minst en om inte två timmar för mig att somna i natt också. Men jag orkar inte gå och lägga mig ännu..

Idag så har jag jobbat full dag de va dock inte så jobbigt ändå. Var ute och gungade och lekte mycket i trädgården med barnen hela dagen eftersom jag inte orkade ta mig till någon park med dom då jag trodde att de skulle komma lite regn idag, vilket de aldrig gjorde. Men imorgon så ska jag ta mig till parken för då ska de va strålande sol hela dagen:D 
När jag hade slutat så hade jag planerat att ta bilen och köra antingen till Linnea för att hämta min saker som har legat där sedan helgen eller åka och köpa en väska till min kamera och helst också till gymmet. Men precis efter att jag slutat så tog värdfamiljen bilen och drog iväg utan att säga något till mig så jag blev kvar i huset utan bil!! Senare vid typ 8 kom dom dock hem så då kunde jag åka en sväng till Starbucks med Emma och Malin istället.
Men imorgon måste jag åka till Linnea och hämta mina saker och köpa en kamera väska och helst också åka till gymmet men vi får vell se hur jag ska kunna lyckas med de.. Dom två första är STORA måsten i alla fall!

Och en sak till, var fan, förlåt, har min amerikanska mobilladdare tagit vägen???! Jag har vänt upp och ner på mitt rum för att hitta den men jag kan då inte hitta en spår av den... Så nu kör jag på min svenska mobil med de amerikanska simkortet i tills jag hittar den. Den kan ju bara var här, eller i min väska hos Linnea men jag kan inte för mitt liv minnas att jag tog med mig den dit..

Nä nu ska jag göra mig iordning för kvällen!
Kram, Caroline  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0