Heelg igen :)

Japp nu är de helg igen, helt otroligt vad tiden rusar på här borta! Min fredags kväll va ganska så tråkig, stannade nämligen hemma och ängade min tid år Sex and the city boxen. Så nu har jag plöjt igenom hela säsong ett!
Kom även på att de va den första fredagkvällen sedan min frösta fredag här i denna familjen som jag va hemma! Så de var vell på tiden att jag var hemma och bara tog de lugnt en kväll..
Idag så ska jag in till city med Linnea och kolla runt i lite affärer och sedan ska vi också gå på "A tribute to Elvis"  från Glada Hudikteatern ute i Brooklyn. Ska bli väldigt kul faktiskt att se någon som är från sverige liksom;)

Nä nu ska jag försöka hitta någon frukost att äta och sedan göra mig i ordning för att åka!

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0