Jag överlevde helgen

Japp jag överlevde helgen men de va då en helt galen helg! I fredags så var de midsommar friande inne i city först som var helt underbart! Tänk er en hel park med nästan bara svenskar och en midsommarstång med utsikt över hudson river med Frihetsgudinnan!! Friandet fortsatte sen hela natten och vi kom inte i säng förens tidiga morgonen!  
Lördags så tog vi oss hem först sen flyttade jag ner i kvällaren, sov lite, jobbade och när jag jobbade så händer något med kylskåpet så de börjar forsa ut vatten!!! Helt köket blir en stor pool och är totalt kaos där några timmar. Vilket ledde till att vi stängde av vattnet i hela huset totalt. På morgonen är de vatten i källaren också och då bestämmer min värdmamma sig för att ta barnen till sin syster och jag så jag hänger på dom och min värdpappa stannar kvar och skulle fixa de..  
Under sen eftermiddagen fick vi vatten igen men kylskåpet fungerar inte.

Nu måste jag sova innan jag däckar vid datorn! Berättar mer om helgen imorgon, då jag ska försöka få upp lite bilder också!

Godnatt, Caroline


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: JAG VET, borde packa.. men nu hinner jag inte. Ska till Sundsvall idag och det är ju i morgon jag åker så vet inte när jag ska ha tid att packa, haha.



JAG MED!!! visst var den bra, bra, bra. :D

2010-07-02 @ 08:09:35
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0