Måndag...

Måndag idag igen ochde har varit äckel grått väder hela dagen, vilket inte precis gör en måndags som redan är hett helvete bättre.. Dagen har varit lååång och den kändes också tusen gånger längre när jag var svintrött för att jag inte kunde sova alls natten till idag. Sedan blev även dagen ännu längre när barnen var grininga och bara helt hopplöas och lite andra saker inte som gör mig fruktantsvärt irreterad också.
Efter att jag hade slutat jobba idag så skypade jag med Erik och Mamma vilket var trevligt som vanligt och sedan nu senare på kvällen så har jag varit på mitt clustermeeting hemma hos en av local coordinaterna.

Men de finns i alla fall två väldigt bra saker som har hänt idag och den ena är att jag fick min KAMERA idag!!:D Vilket jag blev jätte glad för, har dock inte tagit så mycket kort ännu eftersom jag var tvungen att ladda upp batteriet och sedan va jag på mitt möte men imorgon ska jag ta en massa kort så jag kan lägga upp lite bilder här på bloggen! Och den andra saken som är kul är att jag har fåttreda på att Sandra, som åkte här ifrån för typ 2veckor sedan, har hittat en ny värdfamilj och kommer åka till London som au-pair om lite drygt två veckor!! Jag är så himmla glad för hennes skull!!

Kram, Caroline

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är också glad, tjalalalla. Fast nu kom jag på en massa frågor som jag glömt fråga, haha.

2010-06-15 @ 09:58:03
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0