Regnet öser ner!!

Just i denna sekunden öser verkligen regnet ner och de åskar också för den delen, men jag har dragit ut sladden till laddaren;) Men jag tycker att de är ganska så skönt att de regnar "lite" nu så här på eftermiddagen eftersom e va så fruktansvärt varmt och kvavt så jag inte viste vad jag skulle ta vägen! De va inte så jätte varmt men de va liksom kvavheten och nästan en känsla av att man inte kunde ta ett djupt andetag som var värst. Så de är bara bra om de regnar nu så kan de bli fint väder till imorgon på dagen igen, vilket jag vet att de ska bli. Och imorgon ska kanske jag till och med ska ta få ta med mig E till Poolen vid synagogan då dom skulle ha någon bad grej imorgon med J's klass och hade bjudit in mammor/nannies/babiesitters/ au-pairer också så vi får väll se vad som händer. Bara inte dom där jobbiga bygg gubbarna kommer imorgon! 

Idag så har de ju som sagt varit varmt och kvavt på fa dagen och byggarna har också varit här så jag har varit hemma med E idag men rike kom över med sitt ena värdbarn så vi hade lite playdate. Även om ungarna inte var alls sugan på att leka med varandra. Trevligt för mig i alla fall att ha någon att umgås och prata lie med!
Eftermiddagen gick fort då L hade med sig en playdate hem från skolan så dom lekte så bra och tillsammans även om de va lite jobb att hålla J och E borta från L och hennes playdate. 

Sedan jag har slutar så har jag pratat med lite folk hemifrån på msn och sedan skypat med mamma i nästan en timme. Härligt som vanligt!

Nu ikväll så ska jag iväg till gymmet för att träna en runda med Emma!

Kram, Caroline 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0