Sommarlov snart..

Ska faktiskt strax försöka gå och lägga mig och läsa min bok lite.. Men ville bara säga att jag insåg med en chock innan idag att båda mina skolbarn får sommarlov i slutet på nästa vecka!!
För de första, var tog våren vägen!? De känns ju som om de nyss jag kom till denna familjen och de va ju trots allt den 8 april om jag inte är helt fel ute. Och då betyder de att två månader i denna familjen bara har flutigt iväg!
Och för de andra, jag vill inte att de ska vara sommmarlov! Jag kan ju känna redan nu att jag längtar tills skolan börjar i september eller slutet på augusti kanske de är, då alla tre flickorna ska gå till skolan och jag får vara ledig på dagarna som alla andra! Och jag tror dessutom att de kommer bli tufft i sommar eftersom de verkar som om flickorna inte ska på några camps eller något vilket betyder att jag måste ha alla tre hela tiden och lyckas sysselsätta dom...
Usch jag längtar inte!!

Imorgon är de ännu en lång dag då jag ska jobba 7-12, 2.45-4.15 och sedan 6.30-typ 11 men kan bli senare också de ver jag inte, men i alla fall hela kvällen.

Godnatt, Caroline


Kommentarer
Postat av: Victoreli

Hello admin, nice site you have!

2011-02-02 @ 15:20:52
URL: http://victoreli.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0