VARM torsdag!

Idag har de varit jätte varmt och kvaft här! När jag körde hem från parken var de upp mot 40 grader varmt och då höll jag på att svettas ihjäl!
Förmiddagen ägnandes alltså i parken med E och J och när vi jag bestämde att vi skulle åka där ifrån så va E så grining så jag trodde att hon höll på att få värmeslag eller något för hon sa att hon hade ont i ögonen och att ögonen in "gick som hon ville".. Så jag blev lite orlig där ett tag och hällde i henne en massa vatten och lät henne gå igenom sprinklern i parken så hon blev helt blöt. Så när vi väl kom hem efter att ha hämtat L från hennes halvdag i skolan och hade ätit lunch så var hon på mycket bättre humör. Dock blev hon utan nap eftersom jag slutade vid 1 och min värdpappa tog vid och han la inte henne utan lät henne vara vaken så hon blev snabbt grinig igen hörde jag men de va ju inte mitt problem längre eftersom jag slutat. På eftermiddagen så låg jag och solade lite henne men helt plötsligt så kom de värdens regnoväder från ingenstans så regnet bara hällde ner och de åskade i kanske 15 minuter och sen va de över och solen kom fram igen och de va lika varmt och ännu fuktigare ännu innan, konstigt väder vi har här!
Resten av dagen har ägnats åt att jag har varit ute och gått och att jag har varit som fastklistrad vid min bok eftersom jag verkligen kommit in i den nu! Härligt, då de typ är den första boken jag har riktigt kommit in i och velat läsa sedan jag kom till USA, med undantag av den boken som jag läste då jag kom hit.. Men ändå de är inte likt mig!

Kram, Caroline


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad läser du? :)

2010-06-25 @ 11:13:24
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0