Bilder från helgen!

Nu har jg äntligen slutat för dagen! Denna dagen har känns helt sjukt lååång!!

Men här kommer i alla fall lite bilder från helgen!

Fredag:
High school musical, Urintowon


Lördag:
S Britday party:
N och jag i väntan på att de ska börja

S och hennes kompis som leker med barbie huset som S fick i födelsedags present


Alla barnen äter pizza- min värdföräldrar gick al in på armeikanskt kalas med pizza och köpt tårta!

S och hennes kompis vid bordet!


Dags för tårta, min värdmamma hjälper S att sätta pinsessorna på tårtan


Blåser ljuset


Två tre åringar som är helt inne i sitt tårtätande!


Paket öppnande!


S i mitten av alla paket och present papper tillsammans med hennes kompis och vrånan hund Disel. Med mina värdförldar i bakgrunden


Söndag:
King of Prussia med Julia och Jennifer, här utanför Charlotte Russe som är helt klart en av älsklings affärerna!
Dock tyvärr lite suddigt..


Snack time, frutibowl
Jennifer


Jag


Bio, She's out of my league! Mycket se värd!


Detta var min helg, en mycket trevligt sådan!
Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0