DC to the weekend!

Yes nu är de bestämt till helgen så tar jag Julia och Jennifer en road trip till Washington DC!

Ikväll så körde jag ju till Julia för att kolla på lite hotell och sånt till helgen och sedan så körde jag vidare till Starbucks för att träffa Jennifer. På Starbucks så satt vi och drack kaffe och pratade om hur vi skulle göra till helgen för att sedan båda köra hem och skypa alla tre och boka hotellet som vi ska bo på. Hotellet ligger i Arlinton som ligger ca 3 mils utanför Washington downtown så de är ganska så nära och dom hade gratis parkering.

Nu måste jag göra mig i ordning för att sova om jag ska hålla min gräns om att vara uppe till senast kl12!

Godnatt, Caroline

P.s fortfarande inget från den eventuella värdfamiljen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0