Families on and off View

Ja de familjen som har varit på on View av mina ansökningar sedan i måndags kollar nu längre inte på dom. Men jag pratade med värd mamman idag på morgonen och hon var tydligen en ensamstående mamma med en flicka på snart 6 år och föräldrarna håller på att gå igenom sin skilsmässa just nu. Och hon sa dessutom att hon kommer flytta någon gång under året som jag i så fall skulle vara där eftersom hon inte kan ha kvar de stora huset som dom båda har levt i innan.. Jag är lite skeptisk till de här med skilsmässa och att hon ibland ville att jag skulle kunna jobba övertid alltså mer än 45 timmar i veckan och de känner jag inte mig så sugen på heller. Men vi får vell se, för jag har i alla fall fått ett mail från Interexchange om att hon inte längre är intresserad av mig. Fast jag har mailat till henne själv och då sa hon att hon skulle ringa så vi kunde prata mer ikväll och att hon också skulle ringa min värd mamma för att höra av hon hade och säga om mig. Så vi får vell se..
Men jag har också en ny familj som kollar på min ansökan, som också bor i samma område fast till och mer närmare New York, dom bor i New Rochelle och har tre barn, flickor på 2, 4 och 6 år. Så får se om dom ringer också.

Nu sedan någon timme tillbaka så är jag ledig och ska vara de ända till på fredag kl 2pm!! Så skönt, jag har inget planerat ännu men jag tror att jag ska försöka träna imorgon och även var ute och njuta av solen som lyser ute nu! Funderar också på om jag ska börja packa ner några av de sker som jag inte använder i en av min väskor eftersom jag inte vet när jag åker till nästa familj.. Men de känns så avlägset ännu så länge eftersom jag inte vet något om när de blir...

Nä nu ska återgå till att njuta av solen!

Kram, Caroline

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0