Godnatt

Nu har jag slutat jobba och dessutom tvingat mig själv att duscha även om klockan var 11 och jag var svintrött för att slippa göra de imorgon på morgonen för imorgon har jag ingen sovmorgon.. jag böjar redan 8.30 som jag brukade göra innan när mitt schema var normalt. Vilket är typ två veckor sedan så jag har vant mig vid lite sovmorgon varje dag.

Sånna här saker börjar bli mer och mer vanliga i folks trädgårdar nu, de finns dock dom som har aft dom uppe i flera veckor redan!! Nu är de ju faktiskt bara en vecka lite drygt till påsk så kan jag börja acceptera de... Men ändå de är ju inga små saker dom är ju typ lika höga som mig om inte högre.. De är dessutom helt sjukt att de nästan är April, Mars började ju nyss! Var tar veckorna vägen!?


Nä nu de är de dags att sova!
Goodnight, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0