Helg!

Nu är de äntligen helg igen!
Igår var de ju som sagt S födelsedag så hon fick en massa paket på morgonen och sedan på kvällen åt vi kina mat och sedan åkte dom till ett ställe för att äta glass, men jag följde inte med... Jag åkte istället till Julia för att gå och kolla på en High School musikal på skolan nära henne ett av hennes värd barn hade varit med och hjälpt till att fixa. Musikalen hette "Urintowon" och var en parodi på dagens samhälle då man får betala för allt, de va en stad som hette Urintown som hade inför att man även var tvungen att betala för att gå på toa, och allt bokfördes också. Den var bra och ganska så rolig också även om jag inte riktigt fattade alla skämten. Men i alla fall helt värd pengarna även om de bara var 5 dollar eftersom vi lyckades kom in som studenter på skolan på något konstigt sätt;P 

Idag så har jag inte gjort så mycket ännu, sov till kvart i elva vilket var sjukt skönt!! Senare idag har S sitt kalas så jag ska vara hemma för att var med på de! Tror bara jag ska ut och gå en runda först nu innan så man får röra på sig lite. Efter kalaset ska jag kanske hem till Julia och kolla på en film eftersom hon jobbar ikväll..

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0