Ny vecka

Nu är de ännu en ny vecka och nya händelser... Igår var jag på king of prussia hela dagen men Jennifer och Julia först för att shoppa lite och sedan kollade vi på she's out of my leag på bio som var mycket bra!! Och sedan avslutade vi allt med att gå ut oh äta också!
Bilder från hela helgen kommer ikväll efter att jag har slutat jobba!

Idag jobbar jag 9.30am till 7.30pm en heldag alltså som är lite ovanligt för att vara måndagar brukar vara så skönt att ha hela förmiddagen ledig annars! Denna veckan är de påsk och även "springbrake" för många barn men tydligen inte gör mina barn för dom är bara lediga torsdag, fredag och de är två helgdagar för påsken, vilket är lite konstigt- men jag ska inte klaga de är ju bara skönt för mig om dom alla inte är hemma;)

Nu måste jag sminka mig så jag är klar till när jag börja jobba!

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0