Philadephia Zoo idag!

Idag har jag varit på Philadephias zoo med S under dagen! Vi kom dock iväg lite sent eftersom min värdmamma var tvungen att fixa så att mitt namn var med på vårat medlemskap, så vi kunde bara vara där i lite ungefär två timmar innan var vi tvunga så att S kunde ta sin nap. Men de var i alla fall väldigt kul för S va så himla glad och tyckte att de va jätte kul att titta på alla djuren och de va även väldigt fint vårväder idag! Alla träden och blommorna har börjat blomma nu så de är så vacker över allt!!!

Här får ni lite smak prov på min dag på Philadephias Zoo





















Sen efter att jag hade slutat jobba idag så åkte jag till Jennifer och satt först och pratade ett tag hemma hos henne och sedan åkte vi till Strabucks för att ta en kaffe och satt där och pratade ännu mer:D Vi har ju inte träffat varnadra på över en vecka så de fanns ju jätte mycket att prata om;P

Dags att sova, börjar tidigt imorgon också!

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0