Regn, regn och lite mer regn!!

Gud vad jag är trött på regn!! De har regnat nästan konstanat i två dagar nu! Dast de ser väldigt ljust ut för resten av veckan eftersom de ska bara bli bättre och bättre väder:D Och imorgon jobbar jag bara 8.30-12.30 också sen är jag ledig till fredag kl 2pm!!:D och då ska jag bara jobba ett tag för att sedan gå på basball,phillies med min värdfamilj!

Så här ser de ut på Yr.no för denna veckan


Och söndag och nästa vecka!


Jag har fortfarade inte hört något från familjen som har haft mina ansökningar sedan igår och om jag inte har hört något efter imorgon så har slutar våna match gälla, eftersom den "eixpier" den 31 mars. Så snälla alla håll tummarna för att dom hör av sig antigen ikväll eller imorgon!!

Okej nu ska jag gå för jag ska äta middag med familjen och sedan vidare till Julia för att planera inför helgen!

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0