Viewed by a new family

Från och med idag så söker åter igen efter en ny värdfamilj.. Jag vet inte om jag har skrivit att min ansökan om en ny familj har varit på "hold" i nästan två veckors tid eftersom förhållanden har ändrats lite här borta men nu är de återigen bestämt att jag ska söka efter en ny familj igen.. och sökningen började redan idag. Så nu är de så att jag har två veckor till i denna värdfamilj sen flyttar jag till min local coordinator om jag inte har fått någon ny familj innan de.

Och jag har redan idag en familj som har blivit matchad med min ansökan, nu är de bara att hoppas på att dom kontaktar mig! Dom bor i alla fall i Totowa, NJ som ligger ungefär 3,5mil(svenska) utanför New York, och de är man mäter från manhattan! Dom har också bara ett barn, en tjej på 5 år- vilket verkligen skulle vara stor skillnad från att ha tre stycken!
Men vi får bara hålla tummarna för att dom kontaktar mig!

Nu säger jag godnatt för kvällen!
 
Goodnight Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0