Bang,Bomm, Brrrr!!!!!

Ja så låter de här hemma hos! Vi har nämligen bygg jobbare här hemma som ska totalrenovera hela källaren och denna veckan har dom börjat på riktigt så nu borras, bankas och låter de som bara den. Har inte låtit så mycket innan i veckan men idag har de varit helt galet. Och de värsta är att jag har varit fast i huset utan bil hela förmiddagen med E! Höll på att bli helt galen där ett tag.. OCH dom ska vara här i ca två veckor till, YES!
Kommer bli helt galen om jag tvingas vara hemma mycket nu när dom är här!

Som sagt så spenderades hela förmiddagen hemma i huset med lek innomhus men försökte vara ute så mycket som möjligt eftersom de var lite lungare ute. På något konstigt sätt fick ja e att ta en kort nap i alla fall och sedan på eftermiddagen så var jag och all flickor på lekparken för att komma ut ur huset ända tills jag slutade.

Kram, Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0