Bildbomb!

Här kommer lite blandade bilder från dom två senaste veckorna!

Arts and craft med barnen, tog fram min kreativa sida och gjorde denna blomma


Mitt minsta värd barnd och jag har likadan skor


Pick nick vid "sjön" med mitt minsta värd barn
påväg dit..

Hittade ett par skidor på vägen dit..


"Sjön"





Manor park med Sandra
Havet

Sandra

Den goda glassen och den äckliga fake lakrisen

Sjukt snygga skor som jag hittade på Marshalls.. köpte dom dock inte. Dom svarta är också snygga för den delen och dom är mitt senste sko inköp;)


Pizza hut men emma och Sandra
Emma

Sandra

Emma och henns kamera

Jag..

Sandra tog en tur i barnvägen och Emma körde

Jag och Emma dansar vals;P
¨
Åt glass,  tänkte gå till coldstone men de va sjukt lång kö så vi gick till CVS istället

Emma och jag



Så där har ni lite blider.. finns mycket mycket mer men jag har har inte alla eftersom jag inte har haft med min kamera alltid och inte fått bilderna ännu..

Nu återgår jag till tvätten!

Kram, Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0