Cluster meeting

Kom precis hem från ett cluster meeting som både seg och långt.. Men jag fick i alla fall träffa Mailn som är en ny Svensk som kom hit för två veckor sedan. 
Imorgon så ska jag ha tre barn hemma, YES! J har ingen skola imorgon eftersom de är någon judisk högtid och hon ska ha en kopmpis som kommer redan vid 9.30 och ska vara här hela dagen. Så de blir dom två plus E som kommer var skit grinig. Eftersom hon precis gick och la sig och klockan är 11.20 och hon gick och la sig vid ungefär samma tid igår så hon har varit jätte grinig idag också vilket har gjort att hon har testat mina närver.. 

Nu måste jag sova, dagen har varit både tuff, lååång och extremt regning!
Godnatt, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0