Freedag:D

Förlåt för att jag inte uppdaterade med bilderna igår som jag lovat men jag dekade redan innan kl 8! Jag la mig i sängen vid 7 för att kolla på sista avsnittet av Andra avenyn men jag kollade inte ens på halv innan jag somnade och sedan vaknade jag vid 9 typ och gick bara upp och bytte om och borstade tänderna sedan gick jag och la mig ingen helt döds trött!! Och de sjuka är att när jag vaknade i morse så va jag fortfarande trött.. All denna tröttheten kan beror på att jag tog Benedryl igår för att de kliade i ögonen när jag hade varit ute och gått. Vi verkligen inte få en sån allergisk reaktion till!
 
Idag har mitt minsta värd barn och jag spenderat hela förmiddagen i parken och vi hade med oss lite snacks och lunch också så vi kom inte hem nu förens vid halv ett då jag la henne för en nap så nu sover hon:D Vi  han också med och träffa Sandra och hennes värd barn i några minuter i parken innan vi var tvungna att gå. Vi träffades ju i onsdags i parken också:) trevligt att ha någon att prata med när barnen leker! Mitt värd barn vill ju inte heller att jag ska leka med henne utan säger till mig att jag ska sätta mig på bänken och titta på..

Ska försöka få in lite bilder nu.. bara inte hon vaknar tidigt idag.

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0