Goodnight...soon;)

 Nu ska jag snart gå och lägga mig! Ville bara säga att klockan är nu 11 och jag hör att mitt minsta värdbarn inte sover ännu!!! Behöver jag säga att jag kommer ha en grymt grinig unge imorgon!!?? Fattar inte hur hon fortfarande kan vara uppe.

Och föresten från och med nu så kommer jag kalla tjejerna för..  
E på 2.5år
J på 4år
L på 6 år
här på bloggen

Och en annan sak också idag när jag signade upp för ett gym här borta så har jag också lycktast med mina tre nyårslöften, bara jag fortsätter med att träna vill säga. Mina tre löften var 1. Att ge au-pair livet minst 3 månader om jag inte gillade för att verkligen ge de en chans. 2. Lära mig att dricka kaffe, hade ju tjuv startat lite på den.. och 3. Att skaffa ett gym kort i USA och utnyttja de ordentligt. 

Goodninght, Caroline  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0