Heeeelg:D

Nu är de äntligen helg igen!!
Hela helgen är fullspäckad som vanligt och de gillar vi för om de är en sak ni ska vet så är de att man lever för helgerna här borta!!
Nu blir de dusch och sedan göra sig i ordning för att gå på bio ikväll och troligtvis också äta ute!

Kram, Caroline

Svar på kommentar: Josefin, ja Caspian är min häst men jag har även delat han med min mamma, vi hade två hästar innan(hanns mamma på bilden från han är liten) och delade på dom då men nu har vi bara Caspian. De är min mamma som tar hand om honom nu när jag är i USA. Och vist saknar jag honom, framför allt att ta en tur i skogen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du några bra tips för en andra intervjuv, vad man ska fråga och sånt?

2010-05-15 @ 14:35:43
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hejsan:) hittade din blogg idag, det är jättetrevlig läsning:) Jag märkte till min glädje att du åker med interexchange! Det gör jag med, eller jag håller på att vänta på familjer just nu, inte matchat än alltså. Jag har inte hört någon annan som åker med IE. Är de en bra organisation när man väl är i USA? Vad tycker du så här långt?

2010-05-17 @ 20:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0