HOT

Idag är de riktigt hot här i staterna! De har till och med varit uppe och vänt på 100 grader nu när jagt körde och hämtade flickorna på eftermiddagen vilket är hela 37grader varmt. Kanske lite för varmt för min smak om man inte ligger på stranden men jag tänker inte klaga för jag gillar detta bättre än regnt och kyla. 

Byggarna kom idag också så jag har varit fast i huset med e hela dagen idag också... fast jag lyckades fixa en playdate till henne med en annan au-pair som kom hit så de blev inte så jätte långtråkigt i alla fall och nu på eftermiddagen så har dom alla haft playdate och har fortfarnde men jag jobbar inte längre. Dom håller just nu på och sprutar med sina vattenpisoler, så jag är näsatan lite nervös över att dom ska spruta ner mig och datorn... Men jag hoppas att dom förstod varningen som dom fick innan om att inte spruta i närheten av mig.

Nu ska jg återgå till att njuta av värmen!

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0