Jag försov mig idag!

Idag försov jag mig och jag förstår verklgien inte hur de fungarade!! Jag vakande inte förens vid 7.10 och då stod min värdmamma och bankade på dörren och ropade på mig. Så jävla pinsamt!! Jag fattar inte hur de hände och ända fram till nu när min värdmamma kom hem och vi pratade om de så har jag trott att min mobil inte ringde imorse av någon konstig anleding.. Men enligt henne så hade hon hört att den ringt två gånger och vad jag kan komma ihåg så har jag inte hört den en ända gång! Månste ha varit sjukt trött eller något..
När hon väckte mig så gick jag i alla fall upp och gjorde lunch box och sedna väckte jag flickorna och medans dom vaknade till liv och så så gick jag och klädde på mig.. Haha så pinsamt! Kommer vara skit rädda att de kommer hända igen nu ju!

Igår så fyllde jag ju år så nu mera är jag ingen tånåring längre! Men att fylla 20 år här i usa kan jag ju inte påstå är så speciellt! Med andra ord igår känndes som en helt vanlig onsdag, då jag dessutom fick jobba 2 timmars övertid! Kul! De ända som gjorde att de kändes som min födelsedag va att jag hade fått lite kort som jag redan fått i måndags men inte öppnat plus att jag fick ett från Julia från Philly:D Dom andra korten som kom i måndags var från mamma, pappa och från Yvonne med "barn". Mamma hade skickat en påse med LAKRIS och lite andra lakris saker också och så hade hon skrivit att jag skulle få köpa en ny berlock till mitt pandora halsband så skulle hon betala den! Pappa sa att jag skulle få något när han kommer i augusti..
På kvällen igår så åkte jag och åt glass med Sandra och Jessica på Coldstone!

Min värdfamilj här har sagt att dom ska fira mig lite ikväll så vi får se hur de blir. Men mina små värdbarn hade i alla fall hängt upp en massa teckninar på min dörr igår och prälat lite halsband till mig:D

Nu ska jag gå ut och gå en runda i de fina soliga vädret!
Kram, caroline
P.s Ikväll lovar jag att lägga upp lite blandade bilder, bildbomb!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alla kan vi försöva oss ibland :P

2010-05-07 @ 07:25:08
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0