Jag lever..

Jag lever är även om de inte har verkat som så dom senaste dagarna, eftersom jag knappt har funnits till alls här i datavärden under helgen..
Men helgen har varit bra som vanligt. Denna helgen har ägnats till grillning hos Linnea på fredag, impuls resa till Six flags på lördag och sedan en ganska så kort sväng i city idag! Så de har varit fullt upp hela tiden med lite sömn som vanligt..

Nu ska jag bara försöka svara på lite mail och sedan är de sängen big time, för jag ska ligga i sängen nerbäddad innan 11 idag och så är de bara!

Kram, Caroline


Kommentarer
Postat av: Birgerheidi

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-11-23 @ 12:35:37
URL: http://birgerheidi.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0