Lördag

Idag så lämnar kära Sandra oss här på andra sidan atlanten för att åka hem till Sverige igen. Vilket är väldigt sorgligt eftersom hon har kommit att bli den personen som jag har umgåts mest med här och också kommit väldigt nära under denna tid som faktiskt inte har varit så lång.. knappt två månader, fast de känns som en mycket längre tid. 

Så igår kväll/eftermiddag så åkte jag hem till Sandra för att hjälpa henne att packa lite och sitta och prata och bara umgås lite. Senare så gick vi också ut och åt på en restaurang i Larchmont med dom andra svenska tjejerna för att ha en avskedsmiddag för Sandra. Vilket var trevligt och vi fick också en massa svenskt godis som hade blivit över från när Sandras mamma hade varit här. Och jag fick också lite scrapbooking saker och lite annat smått och gott som Sandra inte ville släpa med sig hem. 
Efter att vi hade ätit och så på restaurangen så åkte Sandra och jag hem till henne och hängde lite till. Så jag såg till att Sandra blev näst intill färdig packad;) Sedan sa vi ett lite sorligt hejdå och jag åkte hem till mig för att sova.

Sandra på en pir nere på sydvästra manhattan, tror jag de va..


Önskar dig lycka till på hemresan och där hemma i Sverige, även om vi kommer synas hemma i Sverige någon när jag kommer hem gång hoppas jag!!

I will mis you!<3

Kram, Caroline


Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaaaah, Caroline. Jag kommer sakna dig med!

2010-05-29 @ 18:33:36
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0